"Klątwa Przeznaczenia" Monika Magoska-Suchar, Sylwia Dubielecka - wyd. NOVAE RES



Autor: Monika Magoska-Suchar i Sylwia Dubielecka
Tytuł: Klątwa Przeznaczenia
Wydawnictwo: NOVAE RES
Rok wydania: 2017


Brak mi słów...🦁...tak dobra, że myślę jak zacząć opisywać emocje jakich mi dostarczyła!

🦁Tajemnicza, fascynująca, trzymająca w napięciu. Pełna intryg, kłamstwa, przemocy i  rodzącej się miłości. Wciągnęła mnie do reszty i z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy tej cudownej książki.



Brawa dla autorek!


📖 Arienne, młoda czarodziejka, szukając schronienia przed grożącym jej niebezpieczeństwem, postanawia zaufać Przeznaczeniu. Sprytna, inteligentna i posiadająca magiczne moce, przybywa do siedziby Związku-bractwa rządzonego twardą męską ręką, gdzie nie ma miejsca dla zdolnych i mądrych kobiet, takich jak ona. Zmuszana znosić liczne upokorzenia ze strony Związkowców, dziewczyna w okrutny sposób wchodzi pod protektorat jednego z najsilniejszych i najgroźniejszych z nich. Nie spodziewa się jednak, że za sprawa LWA cały jej plan się skomplikuje, zaś los wyznaczy im wspólną misję.

Jakie przeznaczenie jest im pisane?
Jakie tajemnice kryje młoda czarodziejka?
Czy LEW pozna swoją tajemniczą przeszłość?
Jakie moce w sobie kryją?
Kto chce im zaszkodzić?

Uwielbiam pytania...:)

MOJA OCENA: 4,5/5 
Polecam, polecam, polecam...z całego serca.

Komentarze

  1. Uwielbiam "Klątwe Przeznaczenia"! Ciekawe, co też ciekawego, Dziewczyny wymyślą w kontynuacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo...tak, ja też jestem bardzo ciekawa i szczerze to już się doczekać nie mogę. :)

      Usuń
    2. Z drugiej strony im dłużej czekamy to później większe zadowolenie z czytania 😊

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Wybory Niny" Anna Kekus - wyd. LIRA

"MALI BOGOWIE. O znieczulicy polskich lekarzy." Paweł Reszka - wyd. CZERWONE I CZARNE